……

“come on and save me,

 i’m losing my touch,

waiting and waiting for you to be mine”

“come on and save me,

i’m losing my mind,

day after day cauze i miss u soo much”

tak tahu..tak tahu..dan terus tak tahu.

penyodok snow dan suhu sejuk nk mati

ingat x..d feeling of walking in “puffy” snow in d previous2 entry?go back

sebab snow dh byk dan tebal sgt,after balik frm having fun,tgh rilek2…

suddenly,ade satu bunyi mcm machine besar kt luar tgh beroperasi.dgn lampu2 memancarkan thru d window.

know what i saw?

this~…

snow remover tractor

snow remover tractor

tet..tet..tet..tet [d tractor berbunyi mase tolak2 snow itu]

at last,boleh jalan tnpa penyodok d kaki..hee~wee.. :p

************************************

ingat x lagi d last post? click sini

ok..salah suhu.

bkn -12 deg,but -16 to -17deg actually..and mybe mnjelang mlm -20deg kot.

two words: “sejuk sial”

sbb kitaorg kua jugak.[memandangkan semalam last day of d biggest SALE ever]

so,bantai jela.sejuk pun sejukla.

jari-jemari aku,ok..mule2 kebas..tuh boleh tahan lagi.Tapi paling dh xboleh blah,is bile aku rase jari ni mcm dh keras,xboleh gerak..mcm dh xde jari..mmg gile sejuk.

pastu,muke aku..mmg sejuk.xrasa ape2 kt muke.sbb numd habes.

aku cakap kt zahid.”kalau ade sape2 tampar aku sekarang dgn kuat nye,msti xrase ape2….belum sempat aku nk hbes kan ayat ni..

PAPP~!

zahid terus tnpa muke aku dgn kuat.”rase x nad?”

aku jwb.”mmg xrase”-seriously weyy..~

then,aku sambung..”kalau kene toreh ke,luke berdarah ke kt muke mesti xsaket..[and aku terus smbung laju2]”ha..ko jgn nk cederakan muke aku lak.”

zahid ni bukan leh caye.sekali cakap.die buat terus.mcm tampar muke aku tadi.nasib baik xrase ape2.huh~

Then,smpai je kt medical street,[tmpt hostel kitaorg].

ape lagi…aku,maal,zahid

semue berlumbe-lumbe jalan..laju2..mmg xleh tahan.mcm nk termati.

maal jalan plg laju kt depan.

zahid tiba2 berjogging.

aku,jalan kaki laju2 jer.

tapi last2.bile semua org dh semput,aku la leading terus potong semua makhluk.

yeay,aku smpai dulu..~keh2keh.

itula.adventure smalam.